لبخند امید و آرامش بر تلخند کرونا

//لبخند امید و آرامش بر تلخند کرونا

لبخند امید و آرامش بر تلخند کرونا

شرکت هشت بهشت کیش با دراختیار داشتن دو کارخانه مجهز در زمینه تولید انواع نخ‌های پلی استر، در اصفهان و بروجن و با استفاده از مجموعا حدود 600 پرسنل مجرب، متخصص و آموزش دیده از سرتاسر کشور، شوربختانه همچون سایر حوزه‌های تولیدی و خدماتی میهن عزیزمان، از ابتدای اسفند 98 درگیر ویروسی بدخلق، خشن و ویرانگر به نام کرونا شده است.

این ویروس تاکنون تعداد کثیری از هم وطنانمان را مبتلا ساخته و جان بسیاری را نیز گرفته و خسارت‌های بسیاری به منابع انسانی و کارآمد این خطه‌ها در تمامی‌حوزه‌های تولیدی و خدماتی  وارد آورده ­است.

شرکت هشت بهشت کیش معتقد است در هرجایی از تاریخ این مرز و بوم که 3 ضلع بهداشت و درمان، دولت و مردم درکنار هم قرارگرفته اند، امید عبور از هر بحران و ناملایمت افزایش یافته و در این خصوص؛ رعایت تمامی‌جوانب نظم و انضباط و روشن نگهداشتن چراغ امید در راستای رسیدن به فردایی عاری از خطر ویروس، مورد نظر و راهنمای جهت گیری رهبری سازمان قرار گرفته است. مستدل است که جادوی امید همواره توانسته موجودات را از گرداب مشکلات برهاند؛ از یک گیاه کوچک سبز که از دل یک سنگ روییده تا انسانی که با یک بیماری سخت درحال دست و پنجه نرم کردن است. شاعر گرانقدر سعدی نیز در سخن خود گفته: «بنی آدم اعضای یکدیگرند/ که در آفرینش ز یک گوهرند». او در غزلی دیگر تأکید می‌کند که سختی‌ها و درد‌‌ها اگر چه تحملشان همراه با رنج است، اما بالاخره به پایان می‌رسند و باید امیدوار بود: «خوش است درد که باشد امید درمانش/ دراز نیست بیابان که هست پایانش».  این بیماری اولین و آخرین بیماری واگیردار و همه گیر نبوده و کشنده ترین بیماری نیز محسوب نمی‌شود.

از این رو، تصمیم شرکت بر موارد قابل کنترل متمرکز گردیده و مقرر گردید تا مسئولان به جهت رعایت بهداشت و سلامت محیط کار و رسالت حفظ تامین خدمات درمانی پرسنل و خانواده‌های آنها، ضمن اجرای کلیه پروتکل‌های بهداشتی و نظارتی ابلاغ شده از جانب وزارتخانه و سازمان‌های زیربط در دفاتر تهران و کیش و کارخانه‌های اصفهان و بروجن، تمهیدات فاصله گذاری اجتماعی و دوری از تجمعات و کاهش تعداد پرسنل و کارمندان را در اولویت دستور کار بهداشت و سلامت مجموعه قرار دهد. بنابراین، توقف تمامی‌خطوط تولیدی در دو کارخانه اصفهان و بروجن به طور موقت ضروری به نظر رسید تا سلامت نیروی انسانی که گرانمایه ترین سرمایه این شرکت محسوب می‌گردد، حفظ شود. با اجرای صحیح و کامل چنین رویه ای در راستای کاهش تماس افراد با یکدیگر و پس از عبور از این بحران همه گیر، با توکل به خداوند و پس از رسیدن به فضای مناسب کار و تولید، انشاالله تمامی‌خطوط تولیدی در هر دو کارخانه اصفهان و بروجن فعالیت خود را با توان و انرژی بیشتری از سر خواهد گرفت و دوباره دانش، تخصص، تجربیات و ظرفیتهای انسانی، بدون بروز خدشه ای، در تمامی‌بخش‌های تولیدی این شرکت به کار گرفته خواهد شد.

توسط |2020-04-13T10:00:32+04:30آوریل 13th, 2020|اخبار|بدون ديدگاه

درباره نویسنده:

ثبت ديدگاه