دستهای پرتوان و تلاشگر وطن، روزتان گرامی‌باد

//دستهای پرتوان و تلاشگر وطن، روزتان گرامی‌باد

دستهای پرتوان و تلاشگر وطن، روزتان گرامی‌باد

باچنین وضعی کسی چون او سخاوت پیشه نیست

هست بسیاری شریکان بر غذای کارگر

گر هوادارش نباشد هیچ یار همدلی

نیست باکی چون خدا دارد هوای کارگر

روز جهانی کار و کارگر گرامی‌باد

 

اولین روز از ماه “می” هر سال در تقویم میلادی که در تقویم هجری شمسی معمولاً با روزهای 11 یا 12 اردیبهشت ماه مصادف می‌شود، روز جهانی کار و کارگر نام گرفته است. درخصوص دلیل نام گذاری این روز و اختصاص آن به تمامی‌کارگران در سرتاسر جهان، تاریخ تمامی‌وقایع را بارها و بارها به تفسیر بازگو نموده است.

کارگران از شریف ترین طبقه اجتماع هستند؛ چراکه چرخش دست و بازوان آنها باعث چرخش چرخ‌های زندگی جوامع و امتداد رگ‌هاي‌ حیات در مجاری هستی است. کار مایه حیات زندگی است؛ چشمه سار زلال معیشت با کار جلا و روشنی می‌یابد و کارگران، پیشگامان این حیات بدیع و نشاط آفرینند. بدیهی است که این روز، روز بهروزی من و تو و تمام دست‌های کارآمد دنیاست، دست‌هایی که روزها در تلاشند برای آرامش شبها و شبها در تکاپویند برای آسایش روزها؛ دست‌هایی که آیینه تقلای روزگارند، همواره باید ستایش شوند، چراکه دریای آفرینش در کالبد جامعه بشری با توان روزانه این ساعیان، ذره ذره ساخته و شکوفا گشته است. بی شک این نام که مملو از شکوه جدیت و تکاپوست، تنها واژه ماندگار روزگار است، زیرا بر تمام جراید عالم از پنهانی ترین دالان‌های  «اهرام مصر»، تا گسترده ترین رواق‌های «تخت جمشید» ثبت گردیده است. سادگی نگاه قانع این بزرگواران، همواره تنها دلیل چرخش چرخ‌‌هایي است کـه دست‌هاي گمنام و عرق ریز یکایکشان، آن‌ها رابه حرکت درآورده و اگر همت والایشان نبود، بی تردید جهان از حرکت می‌ایستاد.

خجسته باد هرروز تاریخ، به این نام

شرکت هشت بهشت کیش همواره معتقد بوده است که كارگران بازوان حركت هر جامعه‌اي به سوي رشد، تعالي و شكوفايي هستند بي شك همه پيشرفت‌هاي حاصل در مسير زندگي نشات یافته از رشد، پويايي فكر و گسترش انديشه‌ورزي است و در هر جامعه‌اي كه از فرصت انديشه و بازوي هنرمندانه كارگران بهتر استفاده گردد توسعه، پيشرفت و رونقي دو چندان خواهد يافت. این شرکت به مناسبت روز جهانی کار و کارگر بدین وسیله در جهت پیشبرد عدالت و رفاه کاری کارگران کارخانه‌های اصفهان و بروجن، برخی از اهداف و فعالیت‌های سازمان یافته خود را اعلام می‌دارد:

  • تنظیم سیاست‌ها و برنامه‌هایی به منظور بهکرد شرایط کار کارگران ازجمله فراهم آوردن دستمزدهای کاری متناسب، خدمات کارکنان، امنیت شغلی، بیمه‌های اجتماعی و تکمیلی، تنظیم ساعات و شرایط کاری متناسب، ایمنی صنعتی کارگاه‌ها و حفظ بهداشت محیط و …
  • اجرای برنامه‌های وسیع در راستای آموزش‌های فنی نوین و امروزی به کارگران و کارآموزان در کارخانه‌های اصفهان و بروجن

از نظر مدیران شرکت هشت بهشت کیش کارگران مؤثرترین نیروی محرکه در ساختار تولیدی این سازمان هستند. روز کار و کارگر فرصتی است مغتنم برای قدردانی از زحمات خستگی‌ناپذیر تلاش و کوشش این عزیزان؛ بی‌شک نقش کارگران کارخانه‌های هشت بهشت کیش به عنوان مؤثرترین و کارآمدترین اهرم‌های محرکه این سازمان در فرآیند تولیدی و اقتصادی، سرنوشت‌ساز و بی واسطه تلقی شده است و بستر صنعتی شرکت در تمامی‌عرصه‌ها به نیرو و توان آنان متکی بوده است.

شرکت هشت بهشت کیش، ضمن ارج نهادن به تلاش‌ها و زحمات کارگران عزیز این روز را به جامعه ساعی و تلاشگر، خصوصا فعالان حوزه صنعت نساجی صمیمانه تبریک می‌گوید و از سعی و تلاش دلسوزانه، بی‌وقفه و شبانه‌روزی این بزرگواران در سرتاسر کشور به ‌ویژه همکاران عزیز در کارخانه‌های شرکت هشت بهشت کیش در اصفهان و بروجن که با دستان توانمند و عزم راسخ خود، چرخش چرخ اقتصادی را در این مجموعه رقم زده‌اند، قدردانی کرده و فرارسیدن روز کارگر را تهنیت عرض می‌نماید.

همواره شاد، پرتوان و پیروز باشید

 

توسط |2020-05-02T10:22:40+04:30آوریل 29th, 2020|اخبار|بدون ديدگاه

درباره نویسنده:

ثبت ديدگاه